Smärta..

hejsan, jag har så jälva ont i magen har inte haft så här sen gud vet när? Förut var de alltid så här men varför kommer de tillbaka.. JAG FATTAR INTE!! Jag hatar den här smärtan, ibland kan jag inte ens röra på mig. Och ibland så svettas jag så jag är helt blöt och samtidigt ser jag ingenting och får ett tryck i huvudet ungerfär som yrsel.

aja, vaknade för en timme sen ungefär ångest! Även fast jag hade alarm på tolv, ett och två som kom jag inte ur sängen. Idag får jag se vad jag ska göra, har så jävla ont i magen så får se om jag orkar göra något idag. Henta har farit till piteå så henne träffar jag först på söndag snyft. 


                                           

Du kommer alltid vara nummer ett..

                        

               

 
V i c t o r  L u d v i g  M e l l a  j a g  k o m m e r  a l l t i d  ä l s k a  d i g


. . e n  l ö g n a r e  t r o r  m a n  i n t e  ä v e n  o m  d e n  t a l a r  s a n n i n g . .   




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback