Dont fuck with me..

Tjohej, en vecka av skolan har gått, och de känns som att vi har varit där i flera månader. På fredag drack nästan alla, t.o.m jag. Först satt vi bara jag henta så kom micke janne kekke och antti. Sen for dom till josse så träffade vi sanna och rebecka och så pratade vi med dom. Men sen for vi till josse. Efter ett tag for vi och åkte bil sen blev de så jävla slitet så for vi hem.

Och igår så tog vi också några öl. Var inte så speciellt sugen igår så drack bara några. For till filip och satt där sen for vi hem och kollade film och sov.

Idag har vi suttit här hos ville hela kvällen. Snart ska vi väl hem till mig och sen så ska vi väl sova eftersom de är ju skola i morgon så bäst å sova haha. Aja nu ska jag fatta mig kort eftersom jag inte har så mkt mer å skriva. Så hade bra hejdå.

                            
                   
                      Så små och söta, Marcus och Victor Mella :)

Victor Mella
Jag älskar DIG ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback