7 December

igår var jag med Henta, de var jätte roligt. skrattade ganska mycket och har inte haft så roligt på några dagar.

har nyss bakat muffins med min pojke, i några var de vanilj och blåbär och sen i några andra var de vanilj och citron.
dom var jätte goda!

Imorgon har jag matte prov, och imorn har jag svenska så jag tänkte att jag ska läsa ut boken så jag kan börja med en avancerad bokrecension. hoja ingen lust alls. sen ska no saken vara klar den här veckan å jag och ida är inte ens nästan klara hmm.



Nu ska jag läsa lite sen ska vi basta och sova!

du & jag


Kommentarer
sassi / 2008-12-07 @ 21:57:46

ja jag tror att jag ska göra det,

men jag kommer inte våga gå ner :b

jag ska bara ligga i mickes rum och trycka (a):D


sassi / 2008-12-08 @ 18:34:50

haha men det är pinsamt på julafton :b

det är ju famliytime då, jag vill inte störa det :b


Sassi / 2008-12-09 @ 21:43:02

aw, va söt du är !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback