blogg.se

Sitter på gården med amanda, mycket trevligt!
Vad vi hittar på sen vet jag inte.

Du är min stjärna!


TONÅREN / KÄRLEK / VÄNNER / MOGENHET

Tonåren:
Hur gammal är du? - 15
Hur tycker du att du har det hemma? - Bra.
Har du bra självförtroende? - Ja det har jag.
Kan du lita på dig själv? - Ja de är väl någon man kan lita på till 100%?
Hur tycker du att ditt liv är? -  Perfekt.
Vill du ändra på något i ditt liv? - Nja, ne faktiskt inte.
Är du nöjd över din kropp? -  Ja det är jag.
Något du vill ändra över din kropp? - nepps.

Kärlek:
Har du någon kille? - Ja, världens bästa också.
Vill du ha kille? - Ja, jag vill ha han jag har nu.
Gillar du någon nu? - Nej, jag älskar.
Som heter? - Victor Mella.
Trivs du tillsammans med någon kille? - ja
Gillar du långa eller korta förhållanden mest? - Långa.

Vänner:

Har du bra vänner? - Dom allra bästa.
Du tycker om att va med dina vänner? - Klart.
Har du många vänner? - Jadå.
Vad heter din bästa vän? - Henriikka Karlsson Victor Mella och Amanda Jatko.
Vad heter din/dina allra bästa vän/vänner? - Dom vet vilka dom är.
Vad är bäst tycker du? få bra vänner eller många som man inte kan lita på till hundra? - få bra.

Mogenhet:
Har många sagt att du är mogen för din ålder?  - ja.
Har många sagt att du ser äldre ut än vad du är? - Ja.
Har du kille? - Jo
Tycker du mer om att vara på stan än att vara med kompisar hemma och & mysa? - Lika trevligt båda två.
Älskar du att shoppa? - Ja, de är alltid lika roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback