en vecka.

det är alltså en hel vecka sen jag slutade röka, eller jag rökte den sista ciggen förra lördagen kl 22.00 så kl 22 kan jag ´säga att jag varit utan i en hel vecka, jag är stolt över mig själv!

igår fanns de inget å göra så jag och victor satt hemma hos honom och pratade, sen for jag och tröck i mig en hamburgare och sen bastade vi och delade på en öl haha. Sen kollade vi en film, den var väl så där finns bättre, och sen sov vi. mysigt.

var nyss och köpte lite kläder, eller ja tre plagg, gick på 750 kr tror jag de var, sen köpte mamma en julklapp åt mig men den får jag ju först på julen.

Victor är på eller var på begravning nu sitter dom väl hos hans pappa eller farbror eller något sådant och äter som man brukar göra efter en begravning. stackars min pojke.

ikväll ska jag jobba, 21.30 - 02.00 blir väl då nångång.
hade bra.

tack mitt hjärta för alla stunder du ger mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback