Lucia

tjohej, kom nyss från kyrkan har haft lucia träning för imorgon så smäller de.
har så himla ont i halsen så de blir nog bara att mima imorn, för efter vi hade sjungit klart så kände jag att de bara blev värre, så kändes de som att jag hade halsbränna också.

sitter och kollar på de jag ska köpta åt victor, hoppas att han blir glad!
jag vet redan på ett ungefär de jag ska få av honom tihi, och han vet nästan vad han ska få.

nu gäller de bara att hitta en julklapp åt min bästa vän!
och alla som inte vet vem de är så är de Henriikka Karlsson
http://henriikkakarlsson.blogg.se/ ←och där kan ni läsa hennes blogg också.


gammal bild.

Du är och kommer alltid vara den som äger min kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback