Rebecka!

hon är så söt så.
Sitter här på gården med henne, vi har nyss suttit och asgarvat åt henne.
Det var så här..
Vi satt och spelade monopol och så vann jag, och då sa Rebecka -Jag måste på toa. Då tänkte jag inget mer med de, sen gick de 2 min 3 min 4 min så skickade jag ett sms till henne, men mobilen låg på bodet så då gick jag dit vid toaletterna och frågade -Rebecka? -ja? -Vad håller du på med? -Jag började skriva sms, FAN vad de luktar här inne. Så gick jag därifrån och på vägen tillbaka till bordet skrattade jag som bara den. Sen kommer hon efter några sekunder och så ser hon att jag sitter och skrattar så säger hon -jag skojade! -med vad? -att jag smsa. "skrattar"
och ja ni förstår hahaha. så satt vi och skrattade jätte länge, har ont i magen och i munnen.

Snart ska jag och jobba, en timme kvar ungefär.
Hade bra!


M&R

Jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback