15 år..

14:e-15:e drack jag johanna sassi och ville, satt på smedskolan och drack. Sen vid 4? kom micke och johanna for i väg. Hon mådde inte så bra för hon spydde ganska mycket. Så vid halv 5, började vi knalla hemåt. vid 5-halv 6 var vi hemma. Jag och då 15:e så for jag ut med johanna och julia vi gjorde inte så mycket sen for jag och ville hem.

Igår blir de eftersom klockan är över tolv, Så satt jag, henta och lisa på lappland med sassi. Sen blev jag sugen på godis så vi gick till kiosken och sedan till malmen och satt där. Efter ett tag ringde sassi och ville att vi skulle komma dit så vi gick dit. Sen for lisa hem med julia till ergona dom skulle kolla film och sova. Så jag sassi och henta for och åkte amazon med ville och adde. just  innan tolv så for vi hem.

Och när vi kom hem så blev klockan tolv och jag fyller år :D



                                           J a g  ä l s k a r  d i g  V i c t o r  L u d v i g  M e l l a  < 3 



                               

Kommentarer
händryysch / 2008-07-17 @ 00:51:21

grattis bästavän<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback