2dagar19timmar7minuter

Kom ihåg å gratta mig om 2dagar 19h och 7 minuter för jag fyller faktiskt år tihi.

Börjar bli lite trött, klockan är ju faktiskt snart 5, ville sitter och spelar nå skit spel och jag sitter här och har hur tråkigt som hellst. Efter jag skrivit de här ska jag säga till ville att vi ska kolla film och sova. Annars blir de som vanligt att jag sover bort hela dagen, även fast de inte ens är någon sommar men iaf. Ska försöka vakna lite tidigare så att jag är trött sen imorn så jag somnar tidigare imorn för då vaknar jag ju tidigare på tisdag.

Och nu ska jag svara på den här eftersom jag inte har något att göra.

[x] Du har skrattat så du har ramlat
[x] Du har vart ovän med någon
[x] Du har varit full
[x] Du har färgat hela ditt hår
[x] Du har busringt
[x] Du har ridit på en elefant
[x] Du har hoppat/ramlat/blivit puttad i en sjö med kläder på.
[x] Du har klappat en kossa
[x] Du har varit uppe hela natten
[x] Du har badat naken
[x] Du har minst en piercing.
[x] Du har haft/har en bästis
[x] Du har tältat med dina kompisar
[ ] Du har ätit upp hela smeten till en kaka
[ ] Du har åkt det mesta på Liseberg
[ ] Du har försökt komma in på ett ställe med för hög åldersgräns, och kommit in.
[ ] Du har badat i Döda Havet
[ ] Du har åkt ubåt
[x] Du har drivit med folk på internet
[ ] Du har gjort en MSN där du är äldre än vad du är
[x] Du har skämt ut dig ordentligt
[ ] Du har haft manetkrig
[x] Du har kysst någon
[x] Du har gått på en järnväg
[x] Du har råkat berätta någon annans hemlighet
[x] Du har suttit vid datorn i mer än 12 timmar i sträck
[x] Du har lyssnat på musik en hel natt
[ ] Du har köpt ett par för små byxor bara för att de var snygga.
[x] Du har varit uppe på ett tak
[ ] Du har varit utanför Europa
[x] Du har suttit vid datorn en hel natt
[x] Du har flugit flygplan
[ ] Du har druckit minst 2 liter läsk på en hel dag


totalt:24p

0-10 : Du har problem, vart sitter du och trycker hela dagarna ?
11-17 : Du verkar inte ha ett så roligt liv, och visst, det kanske duger för dig ?
18-25 : Du verkar ha ett roligt, men inte alltför crazy liv.
26-34 : Du har ett roligt liv, som kanske blir lite för bra ibland.


           j a g  ä l s k a r  d i g  v i c t o r  < ´ 3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback