5 dagar kvar.

tjohej, sitter på gården med min henriikka. Tänk att de bara är 5 dagar 4 timmar och 40 minuter tills jag fyller år.

Snart ska vi väl vara med julia och johanna tror jag, julia skulle duscha först så vi far väl till henne senare. Julia och johanna skulle kanske dricka eftersom jag och henta drack i onsdags, vi firade johanna fast johanna var i gällivare. Hade hon varit där hade de varit en lyckad födelsedagsfest, eftersom de var väldigt roligt.

Har inte skrivit på länge så kan ju skriva om marknaden som var 4-6 juli. Fredag gick vi på marknaden, på kvällen satt jag johanna lisa sassi och amanda och drack. sen for vi till malmen och var där hela kvällen. Lördag morgon jobbade jag från halv 10 till halv 8. Sen for vi ut och drack med henta och fille m.m. Söndag jobbade jag samma tid ungefär var lite bakis men de var inte så mkt folk på söndag så de var ganska lungt. Var ganska tråkigt väder men annars var de trevligt.

Nu har jag inte så mkt mer å skriva så hejdå!


Två personer jag verkligen älskar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback