Monstertruck

Tjo, igår for jag ut mellan 6 kanske de var for till lappland så var johanna ullis och sassi där. Sen bestämde vi oss för att gå till sibylla då henta kom dit, så satt vi där ett tag så for vi till lappland och sen tillbaka till sibylla igen :D Efter vi suttit där ett tag for vi till julia och spelade GH, Jag och henta spelade hela tiden eftersom johanna ullis och julia for till ergona en sväng o.s.v medans jag och henta satt och asg för vi körde på expert som var mycket roligt sen spelade vi på hard och de gick mycket bättre för oss båda.

Idag har jag målat klart baksidan på bastun, igår målade jag framsidan och ena sidan. Imorgon ska jag ta de sista.

Nu ska jag och henta fara ut, ska väl vara med johanna ullis och julia? Julia har börjat jobba nu så sen kl 19.00 ska vi fara och kolla på monstertruck jag johanna henta ville och jarno iaf sen lär de ju vara mer folk där så. Nu har jag inte så mycket mer å säga så hadebrahej.

Jag älskar min Victor!


Kommentarer
spritlisa / 2008-07-01 @ 17:54:41

å monstertruckarna kmr hit när jag far ti er ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback