No one wants forever.

Tjohej, på fredag for jag ville sara micke och mamma till stugan vi bastade och dack lite öl och cider haha. Sen fiskade vi och när ville fick en gädda på kroken skrek sassi att de var en haj och var beredd på hoppa i vattnet, hade de väldigt roligt där. På söndag åkte vi hem och jag låg hemma med ville hela dagen.

Igår så var jag med henta satt här på gården och spelade mariokart, blev ganska tråkigt så vi for till lappland och satt där med johanna, hjälpte henne å städa o.s.v. När vi var på väg hem så började de åska, så small de till och de var inte långt ifrån att de kom piss i mina troller, haha. Sen började vi skratta när jag och henta sa ungefär samtidigt att vi trodde de var någon som blivit skjuten.

Sen när vi kom hem kollade jag 50 first dates, hade inte sett den på länge. Den är så rolig i vissa stunder t.ex när hon spöar den där killen haha. Sen när den var slut vid sju så somnade jag, och vaknade vi två idag.


Så for jag och henta ut vid halv sju, och så har vi suttid på gården sen dess. Ska väl snart till julia hon skulle skriva när hon var på väg hem. Blir väl att spela lite gh tihi. Aja nu har jag inte så mycket mer å skriva så på återseende!

J a g  ä l s k a r  V i c t o r  L u d v i g  M e l l a < 3
  o c h
H e n r i i k k a  K a r l s s o n  ä r  m i n  b ä s t a v ä n !

       



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback