To be with you.

Gårdagen var väldigt lyckad. Jag julia och henta satt och drack med fille o.s.v sen var ju keppi emil ville och adde också där, så åkte vi addes amazon fyra fram och fyra bak. De var lite trångt men de gick bra iaf. Sen när alla började dra sig hemåt så for jag ville och adde till ville eller ja vi satt i addes rum och spelade gh. Gick väl så där, var inte så speciellt full. Sen vid 3 kanske de var så började jag och ville gå hem till mig så vid halv 4 var nog klockan så var vi hemma. Vi kikade film och sen sov vi.

Idag så har jag varit med henta, eller varit och varit är ju med henne nu. Hon sitter och läser min frida tidning haha. Får väl se vad man gör senare. Kanske far ut eller så sitter vi kvar här hemma hos mig.

Några bilder från igår.





lite tidigare bilder.


                      Älskar min Victor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback