dangerous

Tjooooff igår var jag och johanna i kiruna johanna och hennes mamma for och klippte sig och färgade deras hår hos malin. Sen for vi på stan en sväng så jag köpte en skinnjacka, johanna köpte en klänning och ett par skor. Sen for vi och käkade på frasses sen sov jag hela vägen hem. Efter de for vi ut 9:orna hade betygsvaka så alla drack. Jävligt rolig dag i går iaf. 

Idag då så for jag till skolan så hade 7:orna något som dom skulle prata om och de var om gruvan så vi alla satt och lyssnade på de sen fick vi fika. Så var de lunch, efter de städade vi ur våra skåp och de. Så sa dom att vi skulle till sibylla och få glass så vi satt där och åt våra glassar. Vid 2 nångång skulle Erik Mella haha min pojkväns farbror berätta mer om gruvan åde så vi lyssnade på de. Och när de var slut fick Ester nå fnatt och sa att alla skulle sjunga We are all the winners så dom började sjunga på de och jag och henta stod och asg där vid sidan om HAHA.

Sen for jag hem hade inget å göra så sa jag till henta att vi skulle fara ut så vi bestämde oss för att fara och käka på frasses. Så då gjorde vi de sen knallade vi runt på byn. Varit med henta ungefär hela dagen, suttit och solat i de fina vädret så jävla skööönt. Sen har vi suttit på sibylla och hållt julia sällskap haha. Bröjar bli lite trött men tänkte vänta på ville men de tror jag inte att jag ids eftersom jag vet inte när han kommer och jag orkar inte gå och ringa så ska väl ner och äta något sen ska jag väl nanna kudde :)

Älskar dig victor <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback