Disturbia

Det är nu man börjar bli trött. Som sagt så har jag inte sovit något ännu och ska inte göra de heller förrän ikväll för annars blir de så att jag sover till kanske 9 på kvällen och sen är jag vaken på natten o.s.v.

Ville skulle till malmberget och tömma sin lägenhet så vi skulle vakna halv 7. Men ingen av oss blev trött så vi kollade två filmer sen låg vi i sängen och myste tills klockan blev halv 6 så gick vi upp och åt mackor. Erja Ellen och Åke var också vaken så började Åke berätta lite saker så satt vi alla där och asg HAHA! Och usch vad söt Ellen är. Sen skjutsade ville hem mig så när jag kom hem vid halv 7-7 så var mamma vaken hon satt ute och rökte så jag tog en cigg med henne sen gick vi in. Så har jag suttit här vid datorn sen dess. Ska kanske städa mitt rum så jag inte somnar tihi.

Idag ska jag vara med Amanda och Henriikka får ju se vad vi hittar på. Något trevligt hoppas jag iaf, annars är de ju inge kul.

Du är den finaste i mina ögon, Du är min ögonsten och mitt hjärta
jag älskar dig Victor <3

regler

1. Ta fram din mobil

2. Bläddra i din inkorg,
3. Stanna när du räknat till tio och skriv smset som svar på frågan inclusive smilisar.
4. Gör likadant på varje fråga :)

Vad skulle du säga om din pojkvän/flickvän var otrogen?
Ja fufan
Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Jaha okej inte mycket tar de lungt;d
Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Jag äter bulla, jättegod bulla tihi
Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Puss Puss
Vilka ord skulle du säga till gud?
Jag älskar dig oxå :) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback