On and on and on and keep going.

Igår var jag med henta, mycket trevligt. Åkte moppe för de mesta. Så kom Henka och Fille och sprutade vatten på oss så vi blev jagade av dom. Så var ju Mona ute också med snutbilen så vi tänkte att de skulle vara ltie roligt om hon såg oss men så for hon alltid åt fel håll. Sen for vi hem till mig så fixade jag hentas blogg.

Vaknade vid halv 5 idag somnade vid kanske halv 8 så.. Förstår inte varför jag inte somnar tidigare även fast jag är trött så somnar jag inte. Så skulle mamma ringa och väcka oss vid 10 för ville skulle göra en sak. Så jag pratade i sömnen men henne fattade ingenting så jag somnade om.

Idag ska jag vara med henta ska väl hitta på något roligt som vanligt.
Och här får ni några äldre bilder på mig och henta.




Jag älskar dig Victor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback