tjugofemte juni tvåtusenåtta.

Vad heter din bästa vän?
Henriikka Karlsson

Hur gammal är hon?
femton

Hennes favorithobby?
Nå vara med vännerna och hennes pojkvän m.m 

Vad skulle du göra om någon drog henne i håret?
beror på vem :D

Har ni roligt tillsammans?
de har vi alltid när vi är med varandra

Har du skadat dig när du har varit med henne?
jo

Har hon skadat dig?
nåjo 

Har ni firat några högtider tillsammans?
jo

Har ni hånglat med samma kille?
jo jag tror de. Men inte säker.

Har ni någongång varit utolmands tillsammans?
jo till grannlandet men de är ju bara 2.5 mil dit så jag vet inte om de räknas :D

Vad lyssnar hon på?
nästan allt men inte opera och hårdrock iaf ;)

Vad gör hon om hon inte får som hon vill?
blir på väldigt dåligt humör

Är hon morgonsur?
haha ibland

Vad är hennes favoritord som hon använder mest?
hmm, inget ord jag kommer på just nu.

Har hon pojkvän?
jodå

Har hon lätt för att bli arg/sur?
har hon säkert.

Om hon ska ut en kväll, vad vill hon göra då?
allt som är roligt.

Vilken är hennes favoritsport?
fotboll

Dricker hon alkohol?
nåjo ibland händer de väl.

Tycker hon om vinter eller sommar?
sommar

Tycker hon om att dansa?
ne

Vilken tjej tycker hon är finast?
hm, vet ej.

Vad ska hon göra ihelgen?
vara med mig mer vet jag ej.

Om hon fick åka utomlands, vart skulle hon åka då?
till något varmt ställe med en jätte fin strand ^^

Vad ska hon göra i veckan?
vara med mig iaf :D

Vad ska hon göra ikväll?
hon ska väl fortsätta kolla film med filip. och sen ska hon väl sova.

Vilken är hennes favorit film?
jadu, hon har många som hon tycker är bra.

Vad skulle hon göra om du slog henne?
slå tillbaka och sen skulle vi jaga varandra och asg.

Jobbar hon?
ne

Har hon åkt polisbil?
nej

Har hon gjort något dumt?
ja de har hon.

Är hon snäll mot dig?
klart hon är varför skulle hon annars vara min bästa vän?

Har du nån gång pussat henne?
klart ;)

Har hon skämt ut dig någongång?
haha vet ej, oftast jag som skämmer ut henne. 

När pratade du med henne sist?
Nå just innan hon for.

När såg du henne sist?
för ungefär en timme sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback