I´ve gottá move.

Igår hade jag och henta en mycket trevlig kväll vi satt och asg åt allt och ingenting och sen gjorde hon några ljud som var mycket roliga ska inte säga vad för ljud men ändå. Så hade vi jätte roligt utanför gården jag och henta hade nästan inget å göra så då rensade vi hela den där anslagstavlan från såna där häftstift eller vad de nu heter. Så blev den helt fin och bra. Tänk Va duktiga vi var egentligen. Idag ska jag också vara med den underbara Karlsson. tihi så kommer vi nog sitta och skratta hela dagen igen Hejdå :D


Gå till telefonboken på mobilen & slumpa kontakt,

ta den kontakten du stannar på

Namn: Elias.L
Är han/hon kul? är han väl
Har du kramat personen? vet ej. 
Minne av personen? Jadu massor


Namn: Jocke
Var träffades ni första gången? Ingenaning
Är personen viktigt för dig? Ne
Sista bokstaven i personens namn? M


Namn: Mamma
Flicka eller Pojke? Flicka
Älskar du honom/henne? jadå ;)
Har du pratat med personen i telefon? klart


Namn: Robin.P
Hur länge har ni känt varandra? Vet ej, kände honom förut men inte så bra nåmer.
Har du kysst honom/henne? jo
Kan du berätta hemligheter för personen? nej


Namn: Emil
Är hon/han vacker? nejnej
känner du honom/henne bra? Ne
är han/hon upptagen? inte vad jag vet iaf ;>


Namn: Julia.T
Är ni släkt? nej
Hur är han/hon till sättet? väldigt snäll
Känner du honom/henne bra? Ja


Namn: Micki
Har du sänt personen ett sms? jodå
Är det en tjej? Ja
Går personen i samma skola? Samma klass också ;)

Jag älskar min Victor Mella mest i hela världen. 
Du är underbar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback