Summer in the city och henta är naken!

Som sagt så är de ju sommar och är väldigt skönt utan skolan, men de enda jag kan klaga på är vädret knappt sol ute.. Har inte orkat skriva så mycket eftersom varit så mkt på senaste :D och sen har jag som inte orkat, men iaf skolavslutningen var iaf 5/6.
 
På måndag den 9 åkte vi alla konfimader till seskarö. Väldrigt roligt kan jag då säga, förutom att man var tvungen att stiga upp halv 9 på morgonen när man somnat först halv 5 och då direkt morgonbön eller vad de nu var för något. Efter de var de frukost. Vid 10 tiden tränade vi sångerna som vi skulle sjunga, o.s.v. Så på onsdag så for vi till haparanda och gick på ikea och de, så hade Jonathan sagt till Amanda att hon skulle ta hans påse med godis och 4 drickor tror jag de var, men då glömde hon dom där på bänken så just när vi var på väg skrek jonathan att dom skulle stanna bussen så sprang han allt vad han hade in på ikea. Men han kom tomhänt tillbaka ganska lustigt tihi.

Onsdag natt for jag och henta ut med båten, så när vi skulle i land igen så tog alla stenar emot, så då ropade vi på hjälp så kom anton och jonathan för att hjälpa oss. Men dom började kasta stora stenar mot oss ist så vi började skrika så kom en ledare och sa att vi skulle sluta skrika. Så då tog anton första steget och försökte hoppa upp i båten och de såg ganska så komiskt ut :D Så vi gungade med hela båten och puttade med årorna och till slut kom vi upp i land. Kan ju säga att Lina och sanna var lite smått irriterade på mig och Henta eftersom vi låg och skrattade hela natten och flummade som vi alltid gör. Jag Lina Sanna och Henta hade ett 4mans rum som vi sov i. Så Jag och henta bestämde oss för att göra lite hyss så vi målade på sanna och lina och dom var rätt så sura dagen efter. Onsdag natt tror jag att de var så skulle jag och henta låtsas sova så vi låste inte dörren. Men de värsta var ju att vi båda somnade. Så vaknade jag av att henta låg och asg i sängen så såg jag anton vid dörren och då visste jag att han hade ritat lite p åmig men som tur var var de bara en liten smiles i pannan :) efter de så kom oliver också dit så sa vi att dom skulle spruta raklödder på lina så gjorde dom de och vi fick oss ett gott skratt :D sen på torsdag for vi hem.

Fredag Lördag var mycket roliga, På söndag konfimerades vi. Samlades kl.9 och var klar vid 2 ungefär. De var ganska jobbigt. Fick en bibel och en psalmbok Haha :D sen fick jag 2 halsband en fotlänk och pengar tihi. Igår så var jag johanna och ville och käkade på lappland vid 1 halv 2, sen for jag och ville hem och sov till ungefär 21.00 så var vi vakna till halv 5-5 så somnade vi igen och vaknade vid 3. Så har vi bara legat inne hela dagen och bastat :) Har inte så mycket mer å skriva så hörs senare
.
Jag älskar dig Victor ´Mella <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback