Paper planes

tjohej kom nyss hem från skolan, fick veta att jag hade fått 80p på No provet och de bar G+ och nu får jag höja de så jag måste plugga till fredag de som jag inte kunde på provet men de var inte så mkt men ändå.. Sen har jag svenska uppgiften som jag skulle gjort klart till idag men eftersom jag varit sjuk så måste den vara klar till på fredag och jag åste renskriva den och allt och eftersom min skrivare vägrar funka så vet jag inte hur jag ska göra. Sen så fick vi massa nötter och plaspåsar som vi ska sälja för godiset var slut så allt de ska vi sälja till på tisdag och de kommer jag aldrig att hinna göra, så jävla dyrt också ingen som köper. Dom går ju bara till konsum eller nå sånt och köper för de är mkt billigare.. Och vi kommer ju knapp komma nånstans på klassresa i 9:an eftersom vi kommer inte få nå pengar heller så.

Nu sitter jag och lyssnar på Paper planes fast nu bytte den just till Komeda - Boogie Woogie Rock'n'roll och så pratar i telefon med min underbara pojkvän, och jag saknar honom jätte mycket. Och jag kommer nog prata med honom ganska länge eftersom jag tror inte att jag ids fara ut eftersom de finns inte så mycket å göra, men om jag far ut så far jag och henta säkert till gården eller nå sånt. Nu ska jag börja lite smått på min svenska uppgift så Hade bra pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback