sjuk...

Nu ligger jag här i soffan igen och har inget å göra så jag tänkte att jag skriver lite i den här bloggen, så snodde jag den här som jag tänkte göra :)

Ta fram mobilen, gå till kontakter och ta det namnet du stannar på.

vem..

1. hatar du mest av alla? Janne
2. knullade du med sist? Micki
3. vill du dejta? Robin.P
4. dela säng med? Elin
5. kommer du alltid att älska? Josefin.B
6. var din första kärlek? Magnus
7. blir du äcklad av? Micke.A
8. kommer du döda? Oscar
9. våldtog du igår? Reio
10. vill du pussa? Ida
11. förlorade du oskulden med? Paue
12. älskar du mest av allt? Amanda Jatko
13. skäms du över? Mamma
14. vill du skaffa barn med? Sanna
15. vill du gifta dig med? Svärmor Katarina
16. vill du tillbringa resten av livet med? Älsklingen
17. är du tillsammans med? Amanda
18. kommer du att vara otrogen med? Emilia
19. vill du äta upp? Henta
20. vill du slå ner? Filip
21. har du duschat med? Jamie
22. har du strippat för? Antte
23. vill du leka mamma pappa barn med? Lina
24. vill du gifta bort din mamma med? Jocke


image7


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback