sommmmmmmar

Känns fan som sommar idag, om man tänker på hur de varit så var de jävligt skönt idag. Har varit på konfan och provat våra klänningar haha, som vi ska ha på oss. Sen for jag och Ida och solade och nu sitter jag här med ville. Ska snart eller ja om ett tag och basta i ute bastun. Jag och ville var nyss och gjorde eld haha. Imorn ska Jag och ville till luleå, ska köpa skolavslutnings kläder och de. Många som ska till luleå imorn.. Johanna och dom är i sthlm lite väl mysigt haha, vill också dit.. Sist jag var där var förra sommaren, och nu är min bror där. Han är med sin underbara flickvän ;) Nu ska jag lägga in lite bilder från helgen och de och sen ska jag lägga ut några hit så hade bra pusshejs :D

Älskar min Victor MEST <3 :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback