Complications·

Idag har de faktiskt varit en mycket rolig dag i skolan, och sista timmen fick vi till och med fruktsallad med glass. Sen när jag kom hem så tröck jag i mig en kababrulle och jag är ännu jävligt mätt. Och nyss vaxade jag mina ben men vaxet tog slut så jag har massa hår på benet ännu. Men de orkar jag inte nu de kan jag göra en annan gång.

Idag skulle jag hitta på något med henta, så vi får se vad de blir.


Love is like magic and it always will be,
for love still remains life's sweet mystery.
Love is unselfish, understanding and kind,
for it sees with its heart and not with its mind.
Love is the answer that everyone seeks...
Love is the language that every heart speaks.

Victor I love you today as I have from the start,
and I'll love you forever with all of my heart



Kommentarer
Josefin / 2008-11-07 @ 19:01:48

ha en trevlig kväll :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback