droger.

Har varit en skön dag iskolan. Även fast vi haft jobbiga lektioner så var dom roliga.
Fick också veta att jag klarade hk provet 40/63 ganska bra iaf.

Har nyss varit och lyssnat på en tjej som pratat om sin barndom och hur hon hamlade i sitt drogmissbruk, och sedan fick hennes dotter berätta hur de var att ha en mamma som varit drogmissbrukare osv. Och sist så pratade hennes syster om hur hon försökt hjälpa henne och hennes två andra syskon som också var/är drogmissbrukare. Ganska hemskt men ändå intressant. Jag tänkter då aldrig ta droger!

I morgon har jag No-prov, men har pluggat så jag känner att jag kan de här så jag hoppas att de går bra. Sen så  på måndag så har jag matte prov också så de måste jag jobba med, måste räkna ut kapitlet så jag fattar vad jag ska ha prov i.

Nu har jag inte så mycket mer att skriva.
Hade bra!



hade lite roligt igår på språkvalet.

Jag älskar dig.


Kommentarer
sassi / 2008-11-12 @ 19:47:36

SÖTNOS ! :)

haha ne knark är bajs...


Gabriella / 2008-11-13 @ 20:21:32

min underbart söta kusin:*

btw du vart bra på klassfotot!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback