GRATTIS!

till Amanda för att hon har blivit storasyster till en liten flicka.
aaviiiisss...

jag sa från början när amanda sa att hennes mamma var gravid då sa jag att de var en flicka och de var de också!

Igår var jag och ida på andor men de fanns inte så mycket å göra där så vi gå till sporthallen och hjälpa anki där och så dukade vi bord för 450 pers och de var jobbigt som attan och sen så fick vi lägga upp drickor och massor hoh, men de var ganska roligt ändå. sen på kvällen var jag med Ida och micki, sedan rökte jag med jennifer och sen for jag till ville och sov.

Idag ska jag jobba, börjar vid 22.00? till kanske 02.00 skulle jag tro så jag kommer vara trött som ett svin sen, men nu ska jag tvätta bort sminket och sedan börja fixa mig för innan jag jobbar så ska vi äta middag hemma hos Victor.

och de är iskallt här hemma när inte mamma eller pappa är hemma och dom kommer först imorn och jag håller på frysa ihjäl..



..du är min hjälte!..


Kommentarer
sassi / 2008-11-29 @ 21:26:48

SÖTNOS !


amanda / 2008-11-30 @ 12:37:33

tack gumman! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback