Måndag morgon!

Godmorgon alla pigga och glada, Idag mår jag faktiskt rätt så bra. Sitter och väntar på att bussen ska komma men ida sa att den kan bli lite försenad. De är världens snöstorm där ute, när jag var ut och rökta höll jag på flyga iväg. Menmen tur var de ju att jag inte flög iväg. Idag blir de nog en ganska lätt dag hoppas jag så vi ser ju sen.

på fredag var jag med Amanda Micki och ett tag Ida, sen fick jag ont i huvudet och imagen så jag for hem. I lördags fylle julia 18 år så jag var och åt tårta där och sen låg jag bara hemma och söndag låg jag bara inne.

Nu ska jag göra något annat och sedan knalla till busskuren.
Hade bra!

älskarälskarälskardig-




Kommentarer
sassi / 2008-11-24 @ 17:51:20

Aw va söt du är gumman !


Anonym / 2008-11-24 @ 18:30:20

sötnos!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback