tandläkare

Hejsan alla pigga och glada. Har vaknat kl 06:45 och sedan 07:50 farit till tandläkaren, ska få en ny betskena som ska vara där uppe. För den jag hade där nere gör ont. och om ni inte förstår varför jag har en så är de för att jag gnisslar med mina tänder och dom går sönder och de är inge bra. Så jag har sagt till mig själv att jag ska använda den för den förra använde jag inte.

Nu sitter jag men henriikka på biblioteket och henta håller på med en forskning om stretching som hon ska göra klart. Så sen vid halv tio kanske så ska vi knalla tillbaka till rian och lämna de och sedan så ska vi tillbaka till skolan. Själv är jag förkyld ännu och har redan gjort en uppgift om uppvärmning så jag var glad att jag inte behövde göra en ny.

och henta sa just till mig att vi har musik efter idrotten och vi hade läxa som vi skulle kunna för vi kommer ha ett litet "prov" om de så aja, får ju se hur de går..

Idag blir de nog att bara ligga hemma ändå så något mer intressant har jag inte att skriva.
Hade bra!


min kärlek är bara
för dig ♥


Kommentarer
sassi / 2008-11-18 @ 09:25:38

haha jag har också en sån där birskena :b

men jag vågar aldrig använda den när jag sover

med micke, sen glömmer jag bort när jag inte

sover med honom :b men dom är sen snygga ;D


sassi / 2008-11-18 @ 15:40:43

haha jag vet det är därför jag vill vara snäll mot micke och inte använda den när jag sover med honom :b hehe



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback