Torsdag!

Tjohej alla människor. Hela veckan har varit slö, men rolig. igår köpte jag ett linne/klänning som glittrar och är jätte fin och idag köpte mamma täckisar åt mig så nu behöver jag bara köpa massvis med kläder och sedan ett par skor. Får se när de blir att fara och shoppa, ska jobba ihelg kanske, så inte i helg och säkert inte nästa.

Imorn har vi 9:or samla in pengar till svalorna så jag och ida ska vara på andor haha.
kommer nog skämma ut oss som vanligt.

På måndag har vi matte prov men jag och amanda gjorde nyss klart de som man ska kunna så de kommer gå jätte bra, och sen har jag massa saker att göra i skolan så har som inte tid att göra något alls.

Nu ska jag ner och äta något sedan röka och sedan sova?
Godnatt!

VICTOR
lovelovelove*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback