Nu har jag just gjort klart gabbas blogg lite lätt så där som vanligt.
http://gabriellaperez.blogg.se/ så de är bara å kika och se vad ni tycker.

Så nu sitter jag här och har ingenting å göra, men funderade på att spela SIMS! de är ju så jävla roligt haha.
Jag har ju trots allt expansioner:
·Studentliv
·Nattliv
·Arbetsliv
·Året runt
·Jorden runt
·Fritid
·Livet i lägenhet
alla utom djurliv men de vill jag inte ha heller!

Prylpaket:
·Kul för familjen
·Glitter och Glamour
·HM Fashion
·Tonårsprylar
·Kök och badum
·Ikea
Och sen vill inte fest och bröllop fungera.

Så har alla utom 2 fast ena vill jag inte ha så har bara en jag måste fixa på nytt tihi.
och nu ska jag ner och leta godis och sen ska jag väl spela sims.

Hade bra!

Älskar dig victor ♥


Kommentarer
Gabriella / 2008-10-07 @ 21:23:08

jag blev jätte nöjd. Tack så mycket kusinvitamin. Puss<3


Gabriella / 2008-10-07 @ 21:57:11

det blev jättefint. Tack kusinvitamin =)<3


sassi / 2008-10-09 @ 11:15:10

hahah va söt du är :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback