har inte orkat skriva på ett tag. har som inte haft lust för de.

Hela veckan har gått väldigt fort, idag var de också en mycket enkel dag.
Först hade vi språkval och vi håller på med ett spel som andra ska kunna spela sen och lära sig engelska så vi har pysslat med de och de var ju trevligt, sen hade vi matematik och de var ju också trevligt eftersom jag tycker om matte, och så fick jag veta mitt prov på b-delen och de var då 16½ / 20 så de var bra tyckte jag. Och ida har legat på golvet och skrikit för ett av hennes ögon "hoppade" och hon tyckte inte de var så speciellt roligt så hon sa att hon skulle ta självmord och jag satt där och skrattade åt henne men tur var ju att hon inte tog självmord. Och efter en rolig matte lektion så hade vi förstås no, de var inte så tråkigt som de annars brukar vara så har inget å klaga på där heller.

11:50 var nog klockan när vi fick kila på lunch och de var spagtti m. köttfärssås men de smakade inge bra så jag fick inte i mig något, och sen så hade jag ätit en macka och druckit en plupp från fiket så jag var inte så speciellt hungrig heller.

Efter lunchen hade vi då svenska och då satt vi bara och pratade eftersom dom andra i min och idas grupp var inte klara med de dom skulle gjort men de var vi så vi hade inget å göra så då satt vi bara där och pratade och skrattade. Och sist men inte minst så hade vi ju Hk och då kollade vi några små filmer om de vi ska ha prov i och sedan så fick vi baka lingonkaka och de var inte så speciellt gott men de var inte heller något jobbigt så de mesta har varit väldigt roligt.

Sen när jag kom hem så åt jag plättar mummmma! och sedan har jag kollat klart filmen som vi började kolla på igår och nu sitter jag här med min underbara pojkvän och jag har inte så mycket mer  å skriva haha!
Så nu ska jag lägga in lite bilder och de så hade bra!
  

Du är underbar och jag älskar
dig över hela mitt hjärta ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback