vaknade klockan tio idag och så började jag städa och vid elva var jag klar och gick ner och åt och sen dess har jag suttit här. funderar på att gå och duscha så man har något å göra. så de inte blir som igår att jag satt här i tolv timmar nästan förutom när jag åt pissade och var ut och rökte så vi säger elva timmar satt jag vid datorn och de var inte roligt och jag hade jävligt ont i röven..

idag så vet jag inte riktigt vad jag ska göra ska nog fara ut tror jag för jag orkar då inte sitta här inne hela dagen igen.

aja nu har jag inte så mycket mer å skriva så.
Hade bra!

jag älskar dig victor.



uppdaterat. 15.10

jag sitter och lyssnar på radio och vet ni vad.
Vin är cancer framkallande, hemskt men sant så drick inte vin! tihi.
och dricker ni vin så sluta med de på en gång speciellt om ni röker.

och jag kom nyss på att jag ätit 300g choklad, 200g igår och idag 100g haha
jag börjar bli ett litet fetto haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback