I'm always on your side

if it takes the rest of my life, I will wait for you. I really need you in my life. Get it back to the way it was.
I'm missing you.. You make my life complete. If I go, will you follow me?

Idag har de varit en ganska bra dag, var inte lika tråkigt som igår. Men ont i fötterna och knäna har jag iaf!
Och efter praoen så knallade jag till byn och hjälpte emilia med hennes hål i läppen, och hennes läpp var väldigt svullen. Aja jag har inte så mycket å skriva så hade bra.

Du kommer alltid att vara min kärlek


Kommentarer
henta / 2008-10-21 @ 17:08:18

ofc I will follow you ;)

sassi / 2008-10-22 @ 20:55:22

visst suger det ?...

men det finns som ändå inget man kan göra åt saken..

jo det var jag som skrev det kunde inte skriva det på

haha jag skriver alltid på engelska

för då vet jag att micke inte orkar läsa allt :b



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback