sämst!

måste ju bara säga att de här lovet har varit de sämsta lovet, har inte gjort någonting bara suttit inne huvvää..

vaknade vid tio idag, som jag gjort hela veckan men iaf så kom victor hem på lunch och sedan körde han hem mig. så har jag suttit hemma till fyra då min pojke slutade jobba och sedan for vi och dröck i oss en pizza. fyfan va gott de var, pizza är så förbannat gott. och efter jag nästan ätit upp en hel pizza så for vi hem till villes pappa och så har jag busat med ellen, hon är ju så söt. Men hon är så liten ännu fyller snart ett. Sen kollade jag och victor en film och nu sover han. Men jag är inte trött så jag kan inte sova så jag tänkte att de var lika att jag skrev ett litet inlägg, eftersom jag skriver inte så speciellt ofta.

får se vad man hittar på imorn på lördag blir de iaf att dricka.
hade bra!

victor är min stjärna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback