åttadagarkvar.

TILL MIN OCH VICTORS ETTÅRSDAG! ♥


Nu tänker jag gå och lägga mig i min sköna säng, är så otroligt trött så de är nog lika.
så ska jag ligga och vänta på att ville kommer, så svårt att somna utan honom.

orkar inte skriva vad vi gjort idag så tar de lite snabbt bara..
började med skola abf har pratat massa där så halv 3 slutade vi. Sedan for vi till finko och sedan ut  på byn med henta, så kom de massa annat pers dit så vi har mest suttit där hela kvällen.
ganska slitsamt så nu är jag trött och ska sova.

Godnatt!

Lämna mig aldrig ensam!
 du är de finaste.



Kommentarer
Gabriella / 2008-09-27 @ 18:27:21

Hojja va söta ni är :)



jaså, men åh du kan väl fixa min också? ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback