förkyld.

tjohej alla som läser..
Idag har det inte hänt mycket, jag har legat hemma hela dagen p.g.a förkylning.
Jag hatar att vara sjuk de är så irriterande, och mina halsmandlar är helt svullna så kunde inte ens svälja dom där förbannade tabletterna.
Nåväl vaknade vid sex i morse och kände att jag inte kunde andas så
jag gick på toa och spottade en otroligt äcklig snorlosk och drack ett glas vatten.
Vid halv elva steg vi upp och åt lite sen kollade vi klart hitch som är rätt så bra, och vid ett så cyklade ville till arbetsfömedlingen och kom tillbaka vid två, så spelade vi spel och sen har han spelat gta. Senare efter jag rökte med henta så bakade jag och ville muffins och gjorde eld i bastun, så klockan åtta så gick vi ner och bastade. Efter vi bastat satt vi där nere ett tag och kokade te.


Nu ska vi vänta tills filmen är klar och sen ska vi lägga oss i min sköna säng och sedan sova.
Hade bra!


you´ll always be my friend, you´ll always be the only one for me. And I love you until the end ♥



Kommentarer
Gabriella / 2008-09-09 @ 19:38:30

men grattis då är vi två då som är förkylda! ;p



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback