muffins

Idag har de faktiskt varit en ganska skön dag, men de tråkiga var att pannkakorna hade tagit slut när vi skulle och äta.
Så vi fick äta korv med mos. Dagen började med So sedan no och engelska sedan lunch 50 minuter och sedan svenska och matte. Så jag har haft alla dom "viktiga" ämnerna idag. Vid halv 4 for jag hem och åt lite mat, och sedan kl fem så for jag ut med amanda och louise, någon timme senare kom micki och sedan henta fille antti och emil också.

kom hem för inte så länge sedan tänkte att jag ska kolla idol här hemma, så otroligt roligt att kolla på idol..
"Jag blev full på min coca-cola" haha. Och nu sitter jag är och äter blåbärsmuffins som jag faktiskt bakat *stolt.

Vet inte om jag har så mycket mer å skriva så.
Hade bra!

Jag hoppas du förstår hur mycker
du betyder för mig Victor Mella.

Henriikka Karlsson
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback