nagellack.

Igår var jag med Amanda Henta och ida, så gick vi runt på och skrattade väldigt mycket. Senare på kvällen åkte jag och ville med jennifer och marcus. Det var mycket trevligt. Sen vid tolv tror jag klockan var så for vi hem och sov.

Vaknade vid 11 idag, skönt å vakna tidigt. Så duschade vi nyss och ville målade mina tånaglar, han är ju så gullig när han gör de. Ska börja fixa mig lite smått, ska på middag kl 5 hos villes pappa så bäst att jag är klar till dess. Nåväl nu har jag inte så mycket mer å skriva så vi hörs väl senare eller någon annan dag.

hade bra!

                              
  
       
                                                                                                          
      Jag älskar dig
                                                                                                                     victor ♥


Kommentarer
Gabriella / 2008-09-08 @ 15:53:05

men gud Malli, var dui tvungen och ta den där bilden? ;p haha puss.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback