nothing at all.

Ganska lugn dag i skolan idag. hade orientering idag sista gånger för den här terminen gick ganska bra fast vi fick skratta lite när vi blev blöta osv. Dessutom redovisade jag och Ida våran lilla forskning om soluret här i pajala som faktiskt är världens största solur, och marga verkade nöjd över våran redovisning så de blir väl ett litet + där i kanten haha.

Packade nyss lite kläder som jag ska ha med till ville. Dom skulle komma och hämta mig snart så jag tänkte att jag kunde skriva lite under tiden jag väntar. I morgon ska vi cykla till jupukka men eftersom micke och sassi har tagit sönder min cykel så vet jag inte riktigt hur jag ska göra haha, men vi får ju se imorn hur de blir.

Kollade idol nyss, hujjä vad bra de är tihi.

du får mitt hjäta att le.
jag älskar dig.



Kommentarer
sassi / 2008-09-24 @ 12:40:07

haha förlåt gumman, men det var faktiskt mickes fel :b


Gabriella / 2008-09-24 @ 19:52:03

fina ni är tillsammans :)

btw hur kan du ha så fin designe? ;p



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback