08:00

Nu har jag varit vaken i lite mer än två timmar, vaknade med ville och åt frukost o.s.v. Det är ganska skönt ändå å vara vaken så här tidigt, då hinner man göra mer ist för att ligga och sova bort hela dagen. Har också duschat, varmt och skönt var det också. Nu känner jag mig fräsch. Idag hade jag tänkt städa lite här i mitt rum göra lite skolarbete och sen komma på nya steg till dansen, för visst har vi dans idag? *hoppas då de*

Nu ska jag iaf smörja mig med brun utan sol, och sådana saker.
Vi hörs senare!

Victor du är, och kommer allitd vara den enda
börjar faktiskt bli lite orolig....

Kommentarer
Alexanda / 2009-04-06 @ 11:09:27

sv: Fasen också :D


H / 2009-04-06 @ 12:55:12

orolig för?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback