10april

Har nyss kommit hem från ville, hann inte uppdatera igår och sen orkade jag inte heller. Ville ska fara med sina kompisar och köra skoter så jag hoppas ju på bra väder för hans skull. Vad jag själv ska hitta på idag vet jag inte. Men min kusin och morbror kommer idag så ska nog leka lite med nova.
Nu ska jag gå ner och dricka te eller så. hörs sen!

Hittade en text som stämmer ganska bra.
Jag är inte kaxig, det är bara försvar.
Jag är inte döv, jag lyssnar bara inte på bullshit.
Jag älskar många, men en del lite mindre.
Jag snackar inte skit, jag säger bara det som är sant.
Jag är inte egoistisk, bara självsäker.
Jag är inte elak, bara ärlig..

Kommentarer
Ville / 2009-04-10 @ 19:55:52

Nog var de bra väder dock mår inte stackars skotern så bra nå mer :D haha... Puss <3

bells / 2009-04-10 @ 20:09:08

glad påsk



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback