12 april

Nelly.com
Jadu beställde min klänning för 12 dagar sen och leveranstiden ska vara 2-7 dagar och jag har skrivit innan till nelly.com att jag inte har fått klänningen och då frågade dom bara om jag fått orderbekräftelse och leveransinformation och de har jag fått och ändå har jag ine fått klänningen så nu var jag tvungen att skriva åt dom igen!! blir sjukt jävla less, vill ju ha den!

har svinigt ont i halsen och jag vill verkligen inte ha de..
Jobbade också igår, tack som fan att det inte blev kaos för då hade jag dött, hade så jävla ont i huvudet och i halsen. men tur så var elin så duktig så vi gjorde en jätte bra sak, jag stod där bak och hon kom med jackan jag gav lappen åt henne hon gick ut med den och jag hängde upp jackan. Det gick snabbt och jag slapp springa fram och tillbaka med min onda hals.

Aja idag så vet jag inte alls vad jag hittar på nu ska jag iaf ner och dricka te för jag har ont!
hade bra.

du är söt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback