17:08

Tjohej allihopa, det blåser som bara den där ute. Höll ju nästan på flyga iväg.
Idag så vet jag inte alls vad jag ska hitta på, bara mysa med min älskade. Han åker ju imorn på morgonen så måste passa på nu så mkt jag bara kan. Sen träffar jag honom först på fredag igen. snyft..

Igår satt jag ida och johanna på jernveket och spelade kort och pratade. Var trevligt, då hade man något att göra iaf. Satt där från fem till tolv på natten så hade lite ont i röven efter vi suttit där i sju timmar. Sen efter vi suttit där så for jag å ida och åkte med ville, så körde jag bil också. Det gick jätte bra. tihi. Sen efter jag kört bil så for jag ida och ville till sonja och elina, och där satt också Elin simon amanda alexander och micke var väl där uppe på elinas rum. Så det var trevligt vi tog en kopp kaffe och pratade lite sen for vi hem och sov.

Nu har jag inte så mkt mer å skriva, antingen hörs vi imorn eller senare!
Hade bra!

Victor, det du och jag har det är underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback