17:13

Blev inge matte för min del, orkade inte börja för jag kom på att jag behöver en sån där linjal som man mäter grader och den är kvar i skolan så kunde inte jobba något. Har ätit middag nyss och kollat lite top model på tv. Kom också på att jag glömde smörja mig med brun utan sol, men får ta och göra de efter dansen då.

Eftersom jag har varit vaken så länge redan så börjar jag faktiskt bli väldigt trött. Får se hur pigg jag kommer vara efter dansen. Om jag har rätt så kommer jag nog somna direkt efter duschen.

Jo förresten, inlägget nedanför ingen som vet vad de kan bero på?

Funderar på att vila lite nu innan dansen. Så ska nog lägga mig i sängen och göra ett försök iaf. Men får bara sova en timme annars blir det alldeles för mkt.

♥ För två dagar sedan hade jag och victor 1½ års dag!


Kommentarer
Anonym / 2009-04-06 @ 17:20:58

Grattis, hoppas de är ni 2 livet ut.

Ni passar jätte bra ihop

Ville / 2009-04-06 @ 17:27:50

Synd att vi båda glömde bort den då :D haha.. Jag älskar dig jätte mkt <3 PUSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback