18:18

och du som nu tycker jag är en fjortis av en anledning som inte ens stämmer kan ju säga de åt mig ist för att säga de åt någon annan? du som sa att du inte tyckte om att man snackar skit om sina vänner o.s.v. Du har nu länge tyckt jag är en fjortis, till och med när vi var "vänner", sen när du sa att vi inte har hört av oss på ett tag, vem orkar när man sitter där och tänker "jaha fakea mera, jag vet vad du tycker om mig" och nu så kommer du ändå och låtsas som att du inte tycker de. Lika du säger de åt mig så jag kan säga vad jag tycker om dig, till dig för jag orkar inte börja gå till alla andra och berätta hur du är, när du själv borde veta hurdan du är mot andra, du är då vekligen inte perfekt.

Gör de som du är bäst på, du passar bra där du är! För jag orkar inte låtsas nå mer.
så när du vill säga något så står jag här och väntar på att få säga tillbaka. Hadebra!

bye bitches..
gammal mysig bild, and i love it*

Kommentarer
Anonym / 2009-04-12 @ 19:12:02

vem handlar det om då?

milka / 2009-04-12 @ 19:20:29

Så jobbigt när det ska bli sådär :S


Alexanda / 2009-04-13 @ 11:14:34

Fyfan sånt där är jobbigt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback