3 april

Om jag får säga så här så.. HATAR jag skidor, har jävla åkt 8km idag nästan en hel mil skidor. Men som tur så hade vi mest rätt på alla frågor så vi vann presentkort på frasses. Men eftersom vi var fyra som åkte tillsammans och vi sa att vi skulle dela på allt -men man fick egentligen bara vara två- så fick vi två skrovmål som vi delade på. Så efter skidorna så delade jag och sanna på ett skovmål, jag blev ju mätt men tror inte sanna blev det. Har också lett idrotten idag med Lina, vi hade innebandy och de gick väl sådär.

Nu är det äntligen lov, så nu ska jag bara vila hela lovet. Men har massor att jobba så de kommer vara som att jag inte haft något lov.

Ikväll så är det streetdance så de kommer vara hård träning hela dagen. hooouff vad jag kommer vara sliten. Kommer då somna skönt ikväll. Ska nog försöka vila strax, har ont i huvudet och de vill jag inte ha när jag dansar för dans är så roligt tihi.

Ne nu ska jag lägga mig i sängen och slå en liten blund så hörs vi kanske efter dansen om jag inte är för trött för att skriva några rader.

Hade bra!
Nu har du äntligen kommit hem, men jag längtar att få se dig min prins.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback