7 april

Åh nu harj ag äntligen badat badkar, känner mig hur fräsch som helst. Badade i olja och jag la lite för mkt så de blev alldeles för halt och jag åkte omkring där i karet. Jag la också i lite duschcreme eller vad de nu är så nu luktar jag gott också. Fast ja de mesta av doften är borta för jag har just smort mig med brun utan sol.

Och just nu sitter jag och äter lite choklad, ha rinte ätit någon middag idag.. Var inte alls sugen på de som lagades. Men ska nog ner snart och koka lite te och äta något lite större (eller så blir det som vanligt -mackor).

Nu ska jag iaf klä på mig och fixa mig inför natten och så.
Hörs kanske lite senare, om jag inte blir för trött och somnar.

du är min prins!
Hittade en väldigt gammal bild som  jag tänkte dela med mig av haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback