ajajaj!

Förlåt för en jätte dålig uppdatering, har som bara inte haft tid.
Måndag och tisdag har jag och ida hållt på med filmen, inatt blev vi klara och skulle visa upp den idag iskolan.. Men så klart så funkade det inte, så får göra på nå vis så att de funkar. Har också svenska uppgiften som jag än inte har börjat med och egentligen skulle jag redovisa imorn men jag fick göra det på måndag ist. tur är väl det.

Idag har löshåret och locktången kommit. Så ikväll ska jag slinga håret så de passar lite bättre med löshåret. Så måste jag också prova locka de.

Funderar på att vila en halv timme/ en timme, så vi hörs senare efter jag slingat håret så får ni se hur det ser ut.
Hade bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback