far åt skogen och kom inte tillbaka..

på fleeeeraaaaa timmmmmmmmmmmar!!

Ne nu blir jag less.

Hejsan allihopa. orkade verkligen inte dra ett inlägg igår kväll, jag och johanna for till verros inflyttnignsfest och satt där var väl trevligt så var jag hos ville mellan elva och tolv så somnade vi väl vid ett. Har då jälva lust å dricka idag fast hälften drack igår, och dricker jag itne idag så jobbar jag och ja. Vi ser hur det blir, skulle vara skönt att få komma bort en sväng från allt tänkande och allt skit.

Hörde också en del saker igår, ska bli roligt att få höra vad du har å säga nu efteråt hahaha.
iaf så tack till min sötis som gjorde samma sak för mig.

Något jag inte förstår mig på det är när folk går bakom ryggen på en, eller ja när dom börjar säga saker om en när man är just nära, när dom sen låtsas att ingenting har hänt eller så. Jag kan då säga att visst jag säger saker ibland om folk men dom personerna vet oftast vad jag tycker om dom, och ibland visst då kanske man säger lite för mkt men jag står iaf för vad jag sagt och vad jag kommer å säga så jag hoppas att du nu inte "vaaaah, hajjar ingenting" för då kommer jag skratta dig rakt i anskitet. Vill iaf att du ska säga det till mig irl. för om du ska prata om mig, prata isf det till mig också. För annars kan jag också börja säga ett och annat. Hade bra vi hörs!

du, du får mig inte på bra humör idag!!!!!

Kommentarer
H / 2009-04-11 @ 19:40:01

vem ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback