fuckkkoff

Tjohej har inte uppdaterat igår, kollade film hela dagen efter skolan och sen sov vi så det var ingen intressant dag så jag hade som ingenting  å skriva.

Dagen idag har varit super rolig, jag sonja elina ida och simon har suttit och skrattat som bara den, sen har vi skällt ut en person och då råkade jag och ida missa hela svenskan, så förlåt anne-catrine för att vi inte kom. Hon kommer då säkert fråga mig imorn vart vi var, men då säger jag bara sanningen haha.

Har lite ont i huvudet, jag och ville ligger och spelar ett spel på hans mobil. Det är ganska roligt.
Nu ska jag söka fram en bild så hörs vi säkert imorn eller så.

du är det finaste jag vet.
lite över ett år sen bilden togs.


Kommentarer
Henriikka / 2009-04-15 @ 18:05:55

vad sa hon vad sa hon vad sa hon vad sa ni vad sa ni? spellllll


sonja / 2009-04-15 @ 19:16:47

ja de var jätte kul idag faktiskt ^^ .

söta ni är tsm :)


sara / 2009-04-16 @ 21:38:04

Jag vet dom var svin fina ! men det är ju bara att du beställer dom också så´ser vi till o inte ha dom på samma dag ;b



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback