Godmorgon.

Nu har jag nyss vaknat, så skönt å sova med ena rullgardinen uppe för då vaknar man av ljuset så där skönt haha. Somnade vid halv elva igår, blev så trött så la mig i sängen och pratade i telefon med pojken min.

Sen kom jag på igår att förut så badade jag alltid i badolja så att huden blev så där mjuk och bra, och i helg när vi träffade johanna så sa hon att hon gjort som jag och badat i olja. Så då kom jag på att jag inte har gjort de på jätte länge så nu ska jag ringa mamma och be henne  köpa lite badolja så att jag får bada snart.
Så vi hörs snart.

Som mest hade jag haft 56 läsare, i förrgår fick jag 65 och igår 88 tihi.

du är den bästa.
och så här ser en nyvaken Malvina ut en tisdag morgon.

Kommentarer
A / 2009-04-07 @ 15:45:46

Så söt så! :)


Anonym / 2009-04-07 @ 20:53:18

Hur kollar man hur många läsare man har egentligen? Är så dålig på sånt här, haha ;p



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback